یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره مجازی مهدویت

حوزه/مسئول گروه تبلیغی " دیده بان ظهور" گفت: جشنواره مجازی مهدویت در سه بخش به همت این گروه تبلیغی و البته همکاری و مساعدت نهادهای فرهنگی و تبلیغی در دهه مهدویت(پنجم تا پانزدهم شعبان) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید امیر حسین محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که برگزاری جشنواره مجازی مهدویت به مناسبت دهه مهدویت، دارای سه بخش است، اظهار داشت: یک بخش آن مربوط به پویش "یک قدم برای ظهور" است که مربوط به فراخوان ارسال تولیدات رسانه ای با موضوع مهدویت است.

وی افزود: این پویش که مخاطبینی چون طلاب و دانشجویان، فعالان فرهنگی و فضای مجازی و عموم مردم دارد، در موضوعاتی چون مهدویت و امیدبخشی، عهد و همدلی منتظرانه، منجی باوری و موعود گرایی، تمدن نوین اسلامی و نیز آمادگی برای ظهور برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند تولیدات خود را در این زمینه در قالب متنی، گرافیک، تدوین و سایر قالب های خلاقانه به سایت مرسلون، وابسته به معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی، ارسال نمایند.

مسئول گروه تبلیغی "دیده بان ظهور" همچنین بیان داشت: بخش بعدی ناظر به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب "شرح دعای سلامتی امام زمان(عج) " استاد قرائتی است که این هم در ایام مهدویت برگزار می شود و به برگزیدگان ۳۱۳ جایزه نفیس مادی و معنوی اعطا می گردد.

وی افزود: بخش دیگر جشنواره مجازی مهدویت، ناظر به سیزدهمین دوره آموزش مجازی با عنوان "غنچه های مهدوی ۳" ویژه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با رویکرد مهدویت است که در آن اساتید و کارشناسان شاخص کشوری حضور دارند.

حجت الاسلام محمودی  همچنین گفت: این دوره به شکل آفلاین است و در آن دوازده فایل تولیدی تخصصی مهدویت در کانال رسمی دیده بان ظهور بارگذاری می شود و در نهایت با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان تقدیم می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha