جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نوجوان مسلمان در هیئت خیریه کودکان در انگلیس منصوب شد

حوزه/ نوجوان مسلمان انگلیسی یکی از ۱۵ نفری است که به انجمن ملی پیشگیری از ظلم به کودکان، وارد هیات مدیره شده تا پیشنهاداتش را در ارتباط با وضعیت کار کودکان و نوجوانان در این کشور ارائه دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک نوجوان مسلمان اهل بلکبرن در هیئت مدیره جوانان در یک موسسه خیریه انگلیسی منصوب شد که کارهایی در خصوص محافظت از کودکان کار را در این کشور به عهده دارد.

محمد سهل، ۱۳ ساله، یکی از ۱۵ نفری است که در انجمن ملی پیشگیری از ظلم به کودکان مشغول به کار شده است تا از دیدگاه‌هایشان برای بازنمایی وضعیت کار کودکان و نوجوانان ۱۳-۱۶ سال در این کشور استفاده شود.

سهل گفت: حضور در هیئت مدیره یک فرصت منحصر به فرد برای کمک و تأثیرگذاری در جهت یک خدمت ضروری است. این فرصت توسعه، یادگیری بیشتر در مورد این موسسه خیریه را از نزدیک به من می‌دهد و به من امکان می‌دهد روابط و پیوندهایی را که می‌توانم در آینده در جامعه خود، تمام جوامع در سراسر کشور و جهان داشته باشم ایجاد کنم.

وی خاطرنشان کرد: من می‌خواهم چیزها را بهبود بخشم و به افراد آسیب پذیر کمک کنم و فکر می‌کنم ادغام این کار با فعالیت‌های مسجد و سایر برنامه‌های درسی دینی که در اماکن عبادی مانند مساجد و کنیسه‌ها هست، بسیار موثر باشد.

این نوجوان مسلمان و سایر اعضای هیئت مدیره برای کمک به دیگران در جوامع محلی خود نقش فعال خواهند داشت. آنها از این پلتفرم برای آگاهی‌رسانی از آنچه برای جوانان بیشترین اهمیت را دارد ، اقدام می‌کنند و قصد دارند که تغییر را به وجود آورند و در عین حال نقش مهمی در مشاوره دادن به کارمندان و معتمدان داشته باشند.

گفتنی است این موسسه خیریه که در زمینه حمایت از کودکان در انگلستان و جزایر کانال فعالیت می‌کند براساس کنوانسیون حقوق کودکان سازمان ملل متحد نقش ایفاء کرده است. این موسسه خیریه در مورد مسائل مربوط به رفاه کودک با دولت همکاری داشته و کمپین‌هایی را برای عموم مردم ایجاد می‌کند ، به این منظور که آگاهی از مسائل مربوط به حمایت از کودکان افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha