پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
محمدجواد ظریف

حوزه/ حجت الاسلام جعفری با اظهار تأسف از انتشار سخنان وزیر امور خارجه کشور، سخنان آقای ظریف درباره سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی را بی‌اساس و مغرضانه دانست و گفت: همه مردم مظلوم دنیا و منطقه خاورمیانه مدیون زحمات و خدمات این شهید والا مقام هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلاح به عنوان دو محور کلیدی مورد تأکید رهبر انقلاب می‌بایست مورد توجه قرار گبیرد.

وی ادامه داد: طلاب و اساتید و همه دلسوزان  نظام مقدس جمهوری اسلامی باید ملاک ها و معیارهای رهبری را مد نظر قرار دهند.

حجت‌الاسلام جعفری، ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی طلاب را یک ضرورت خواند و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره به خاطر حساسیتی که نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ایران داشته‌اند نقشه‌های شوم دارند.

استاد حوزه ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند با ایجاد موج‌های منفی در آستانه انتخابات حضور در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ کنند و اینها به بهانه آزادی دست به هر کاری می‌زنند.

وی با تأکید بر ضرورت سواد رسانه برای مقابله به نقشه‌های دشمن، افزود: از آنجایی که حضور در پای صندوق رأی و در انتخابات مردم ایران برایشان بسیار مهم است از ماه‌ها قبل با برنامه‌های متفاوت و ایجاد نرم افزارهایی که بعضا از طرف خود آمریکا و دیگر کشورهای معاند مدیریت می‌شود سعی بر مشوش کردن اذهان مردم و کم رنگ کردن حضور در انتخابات ریاست جمهوری ایران دارند.

جعفری با اظهار تأسف از انتشار سخنان وزیر امور خارجه کشور، سخنان آقای ظریف درباره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را بی‌اساس و مغرضانه دانست و ادامه داد: همه مردم مظلوم دنیا و منطقه خاورمیانه مدیون زحمات و خدمات این شهید والا مقام هستند.

این کارشناس مذهبی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بود که امنیت را در منطقه خاورمیانه ایجاد کرد و خدمات و زحمات این بزرگ مرد تاریخ بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: سؤال اینجاست که چرا این فایل صوتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است؟ قطعا دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اهدافی از جمله تخریب روانی جامعه و بر هم زدن تعادل سیاسی را در آستانه انتخابات دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha