دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لوگوی سازمان تبلیغات

حوزه/ نشست هفتگی کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور معاون فرهنگی اداره کل در خصوص طراحی نظام ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هفتگی کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور معاون فرهنگی اداره کل در خصوص طراحی نظام ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان، بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این خصوص اظهارداشت: در این جلسه که با بیان نظرات فنی و کارشناسی پیرامون نظام ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی همراه بود، مباحث مهم و جدی در خصوص ضرورت نحوه ارزیابی ادارات در سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به محورهای اصلی ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات در سال ۹۹ عنوان کرد: پنج محور اصلی برای ارزیابی عملکرد ادارات در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در سال ۹۹ مشخص شد که بخشی از ارزیابی‌ها مربوط به فعالیت‌های مصوب در جدول امتیازات شهرستان‌ها می‌باشد که شاخص‌های آن مورد پایش و رصد قرار گرفته و میزان تحقق یا عدم تحقق آن، نشانگر میزان موفقیت یا عدم موفقیت هر اداره خواهد بود.

 حجت‌الاسلام فردآقایی، گفت: همچنین بخشی از ارزیابی‌ها هم متوجه برنامه‌های اقتضایی ابلاغ شده در طول سال است که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان، نظارت میدانی کارشناسان، پاسخگویی به مکاتبات اداری و ارزیابی رفتار شغلی در ارتباطات کاری را از مهم‌ترین محورهای مورد بررسی در این خصوص برشمرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha