سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید یعقوب موسوی معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: مدیر، معاونین و اساتید مدارس علمیه در استفاد بهتر طلاب از اوقات فراغت نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام سید یعقوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بیان کرد: با برنامه ریزی اصولی و راهگشا، می شود در طول تعطیلات تابستانه، نشاط علمی و معنوی را در میان طلاب به وجود آورد.  

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه سال تحصیلی به اتمام رسیده است، برگزاری دوره حضوری تابستانه، دوره های کوتاه مدت و اردوها تا حدودی جبران کننده سال تحصیلی جاری خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: فرا رسیدن تابستان و تعطیلی حوزه های علمیه، برای طلاب فرصتی ایجاد می کند تا امورات تحصیلی عقب مانده خود را که در طول سال فرصت انجام دادن آن را نداشتند، دنبال کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای طلاب فصل تابستان، فرصت خوبی برای جمع بندی دروسی است که در طول سال تحصیلی آموخته اند، از طرف دیگر می توان مطالعات جانبی دیگری مانند: کتب شهید مطهری(ره) و امامین انقلاب را در این ایام انجام دهند.

 حجت الاسلام موسوی یادآور شد: با توجه به اینکه طلاب مدارس در دوران رشد هستند و باید خود را برای دوران خدمت آماده نمایند، تابستان بهترین فرصت است که طلاب خود را از جنبه های مختلف ارزیابی و محک بزنند. در این راستا مدارس نقش مهمی را باید ایفا کنند. مدرسه باید طلبه را به این رشد برساند که تشخیص دهد چه کاری برای تابستان او مناسب و در اولویت است و این بلوغ در انتخاب، بسیاری از مشکلات را حل می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha