یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست انتخاباتی اردکان سطح 3 خواهران

حوزه/ در اولین جلسه از سلسله نشست های سیاسی بانوان طلبه اردکان، چرایی و چگونگی جلب مشارکت گسترده در انتخابات بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، محمد جواد فاضلی در جمع طلاب مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) اردکان با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: انتخابات از دو جنبه اهمیت بسیاری دارد؛ یکی جنبه داخلی، چرا که با انتخاب رئیس جمهور چرخش نخبگانی در کشور صورت می گیرد  و چند هزار مدیریت تغییر می کند. پس نگاه این فرد باید به داخل کشور باشد و نیم نگاهی به کشور های همسایه داشته باشد. جنبۀ خارجی انتخابات، امنیت کشور است که اگر در انتخابات شرکت نکنند امنیت کشور زیر سوال می رود زیرا مردم با این کار از دولت و نظام کشور خود فاصله گرفته اند.

وی افزود: هر فردی که انتخاب شود و روی کار بیاید تفکرات مختلفی دارد. برخی بر این باورند که حل مشکلات با اتحاد با کد خدا و برداشتن تحریم ها است.بعضی دیگر معتقدند که حتی مدیران داخل کشور هم باید از خارج باشند اما تفکر انقلابی این است که تمام مشکلات مربوط به تحریم نسیت و فقط نبود مدیریت علت اصلی مشکلات است .

کارشناس سیاسی اضافه کرد: وقتی نمی توانیم تحریم را رفع  و برداریم، می توانیم آن را خنثی کنیم به این صورت که نفت خام را تبدیل به فرآورده های نفتی کنیم و آن را به صورت خام نفروشیم و دیگر این که دلار کنار بگذاریم و با پول مشترک کشورها کار کنیم.

 فاضلی در پایان با پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان،تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باید در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha