دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمله به امام جماعت در تهران

حوزه/ حجت الاسلام مصطفوی، امام جماعت مسجد حسنی خیابان نیروی هوایی تهران در حال حرکت به سمت مسجد برای اقامه جماعت بود که از طرف یکی از اراذل و اوباش با کاتر مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه کمر، سینه و ریه آسیب جدی دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سیدکاظم مصطفوی، امام جماعت مسجد حسنی خیابان نیروی هوایی تهران، عصر دیروز در حال حرکت به سمت مسجد برای اقامه جماعت بود که از طرف یکی از اراذل و اوباش با کاتر مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه کمر، سینه و ریه زخمی شد و آسیب جدی دیده است.

جزئیات حمله اراذل و اوباش به امام جماعت مسجد حسنی تهران از زبان خودش

 طبق گفته شاهدان عینی، فرد مهاجم ابتدا با ماشین به این روحانی هجوم آورد و به علت ناموفق بودن، در مرحله بعد با پیاده شدن از ماشین و حمله ور شدن به سمت امام جماعت مسجد حسنی، او را از ناحیه کمر و ریه با ضربات کاتر مورد حمله قرار داد که جراحات عمیقی به وی وارد کرده است.

 فرد مهاجم با همکاری بسیج و مردم محل دستگیر و در حال حاضر در بازداشت است. انگیزه فرد مهاجم با بررسی های مسئولان در دست بررسی است.

حجت الاسلام مصطفوی با کمک مردم حاضر در صحنه، سریع به مرکز درمانی منتقل شده و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است.

حمله اراذل و اوباش به امام جماعت مسجد حسنی تهران + عکس

گفتنی است، حجت الاسلام سیدکاظم مصطفوی از روحانیون با سابقه محله تهران نو است که بیش از 30 سال، اقامه نماز در مسجد حسنی را بر عهده دارد.  

 مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان تهران به نمایندگی از مدیر حوزه علمیه استان، پس از اطلاع از حادثه، در بیمارستان حاضر و از حجت الاسلام مصطفوی عیادت کرد .

طبق گفته مسئول امور صیانتی مدیریت حوز علمیه استان تهران این قضیه در حال بررسی است تا انگیزه و هدف از این سوء قصد مشخص شود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دارا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 14
    دوباره درست در زمان مهم انتخابات مزدوران غرب همچون گذشته در سایه منافقین داخلی به منظور ایجاد دلسردی دست به جنایت و ترور میزنند ....
  • خواجوی (فعال رسانه) IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 7
    اللهم اشف کل مریض خداوند به آبروی محمد و آل محمد همه مرضا؛ خصوصا این روحانی مردم و مبلغ دین خدا را شفای عاجل عنایت فرماید. انشاءالله در مظلومین رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی همین بس که محل فعالیت تبلیغی آنها، حقیقتا سنگر رزم آنهاست.
  • جانم فدای رهبر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 16
    مسئولین آیا باز هم میخواهند مذاکره کنند؟ این است آثار مذاکره با غرب وحشی که مزدورانشون با قمه به مردم حمله میکنن
    • عبدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 0
      آخه چه ربطی داره به مذاکره با غرب؟؟؟!!
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    متن بالا اشتباه نگارشی دارد به دلیل حذف فعل بدون قرینه. فارسی زبان مادری ماست...
  • سجاد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 7
    این خیلی کار زشتیه واقعا. که چی به علمای اسلام حمله میکنن. امیدوارم دیگه شاهد این صحنه های زشت نباشیم. .....ایشالا هرچه سریع تر بهبودی شون رو بدست بیارند.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 10
    خدا لعنت کنه ،وشرشونو کم کنه،مرگ بر حمایت کنندگان اسرائیل ،مرگ بر امریکا،مرگ بر ضد ولایت فقیه،
  • حميد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 10
    اينهم از كرامات دولت تدبير خدا انشالله همه را از دست اين دولت راحت كنه
  • دریا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 7
    جوابگوی این حوادث هم آنهایی هستند که به نام دین و روحانیت وارد شدند و خون مردم را در شیشه کردند..... هر چند سربازان امام زمان (عج) در راه خود ثابت قدم هستند ان شاء الله...
  • محمدنوروزیان نسری GE ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 10
    اگرباتحرکات خشونت آمیزبه دنبال فتنه های انتخاباتی دیگرهستیدبایدبدانیدکه به شکرانه حق تعالی بازهم مثل همیشه مردم باغیرت وانقلابی باحضوردرصحنه انتخابات وتجدیدعهدوپیمان بارهبرمعظم فتنه هارادرنطفه خفه خواهندکرد
  • حمید IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 8
    به نظر من نباید اینکارو میکردند
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      1 0
      اِ، از کجا فهمیدی؟! شما باید بورسیه بگیری خارج درس بخونی. اینجا هدر میشی.
  • مریم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 7
    خدا بعضی دولتمردا رو لعنت کنه که با کاراش به جامعه روحانیت ضربه زد و الانم هر چی میشه از چشم آخوندا میبینن و فکر میکنن آخوندا خوردن و بردن در حالیکه وضع طلبه ها بدتر از سایر مردم هست. من خودم با قشر روحانیت آشنا هستم و میدونم که خیلیاشون حتی از مردم دیگه هم اوضاع بدتری دارن.ولی نمیدونم چرا مردم هی اصرار دارن این اتفاق ها رو گردن روحانیت بندازن.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    20 1
    طبق معمول هم همش به دنبال قاتل بروسلی میگردیم. بهتر نیست ببینید با مردم چه کردید و چه حرفایی زدید که دارن اینکارها رو میکنن؟
  • حسین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 7
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق الحیدر
  • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 5
    خدا لعنت کنه بیچاره پیرمرد مسجد حسنی از زمان جنگ رکن مساجد شرق تهران بوده هست کسی احساس گندگی داشته باشه مخصوصا اراذل استخواناتونو میشکنیم طرفدارای مجاهدین خلق بهاییای منطقه حواسمون بهتون هست
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 6
    تا چه زمانی نسبت به برخورد با روحانیت باید ساکت بود در مواد قانون مشاهده بفرمایید توهین به هر یک از پرسنل بیمارستان جریمه نقدی و شلاق دارد توهین به مامور قانون پلیس و... از دادگاه ویژه روحانیت تقاضای رسیدگی کامل داریم چند نفر از روحانیون طی سالهای اخیر مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفتند در قم و تهران و شهر های دیگر لطفا دادگاه ویژه در این موارد ورود کند
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 3
    لعنت خداوند برمنافقین و مخالفین اهل بیت انشالله شفای عاجل ودعای خیر همه مردم عزیز( الهم عجل لولیک الفرج )
  • علی شریفی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 5
    خدا لعنت کند آنکه مزدورانش خشونت می‌کنند ولی این خشونت‌ها را به دیگران نسبت می‌دهد. آنکه چاقوی قدرت دستش نیست، هرگز مدافع خشونت نیست.
  • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    7 0
    دوستان بهر انسانی خواه روحانی یا شخصی خشونتی صورت بگیره زشت ترین عمله ولی بهتر تحقیق بشه چرا اون آقا حاظر شده به یک پیرمرد حمله کنه! در ایران همیشه پیران مورد احترام بودن چرا امروز اینقد جامعه داره روبه خشونت میره!؟ درد هر ملتی را باید درون خودش جستجو کرد بهتره دوستان چه موافق چه مخالف تعصبی برخورد نکنن اجازه بدن قانونی کار پیش بره و من اعتقاد دارم بهترین راه در این شرایط بخشش ظارب از طرف این روحانی باشه تا جو سنگین افکار عمومی از روی روحانیت کمرنگ بشه و مردم باور کنن روحانیت هم از همین مردم و قلبی مهربان دارن
  • جمالی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 1
    وحشی
  • مهدی GB ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    لطفا در صورت وجود عکسهای دلخراش در متن و تیتر هشدارباش دهید. مسئولیت اخلاقی دارید و قانونی درین خصوص. تشکر وافر