دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدتوفیق رضایی

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: بهترین راه برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی در کشور حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری است تا ان‌شاء الله فردی اصلح و مطابق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا در صدر قوه مجریه قرار بگیرد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، اظهارداشت: انتخابات در ایران اسلامی از ابتدا تاکنون با شور خاصی برگزار شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سایر ادوار از ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار است.

استاد حوزه افزود: در این دوره موج هجوم رسانه‌ای دشمنان و معاندان رشد بسیار چشمگیری دارد و تمام تلاش طیف مخالف این است که انتخابات در ایران به حاشیه برود و بعد از آن فتنه و آشوبی دیگر همانند سال‌های گذشته با استفاده از پتانسیل نیروهای خودفروخته خود در داخل کشور راه‌اندازی کنند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: بی شک همانند انتخابات دوره‌های قبلی، رمز دشمن برای حاشیه سازی و ایجاد ناامنی در کشور «تقلب» خواهد بود، بنابراین ملت ایران باید نسبت به این شیطنت‌ها بسیار حساس و هوشیار باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان افزود: زمانی که انتخابات در ایران با شور و صلابت و مشارکت حداکثری برگزار شود، در این میان اولین کسانی که نتیجه این حضور آگاهانه را در زندگی خود می‌بینند خود مردم هستند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: بهترین راه برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی در کشور حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری است تا ان‌شاء الله فردی اصلح و مطابق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا در صدر قوه مجریه قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha