دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: هیچ کسی  نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت باشد و باید به عنوان یک نیروی انقلابی، راهنمای درستی برای مردم باشیم و کمک کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، صبح امروز  در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: شرکت در انتخابات یک فریضه الهی و تکلیف دینی است و وظیفه هر فردی تحقیق و تفحص در خصوص کاندیدا و تطبیق با معیارهای فرد اصلح جهت رأی دادن است.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات  ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا  سیلی محکمی به دشمن زده و مانند همیشه آن را ناامید خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در تبلیغاتی که از سوی دشمنان انجام شده اینگونه وانمود شده که مردم خسته و دچار سردرگمی شده‌اند، اما حضور پرشور مردم  از همه اقشار و قومیت‌ها می‌تواند نشان دهد که نه‌ تنها مردم خسته نشده‌اند، بلکه پای اعتقادات خود قویتر ایستاده‌اند و اراده آن‌ها محکم تر شده است.

وی اظهار کرد: مردم باید مراقب باشند که از بین کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان، گزینه اصلح‌ را انتخاب کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: هیچ کسی نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت باشد و باید به عنوان یک نیروی انقلابی، راهنمای درستی برای مردم باشیم و کمک کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: حضور پرشور  مردم در انتخابات تاثیر زیادی در توانمندی و تقویت دولت آینده دارد و  امنیت، سربلندی، اقتدار و عزت را برای کشورما  به ارمغان خواهد آورد و هرچه باشکوه تر باشد ،استکبار جهانی مایوس تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین به پیروزی مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی اسراییل بیان کرد: مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان دنیا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد و استکبار جهانی باید از حمایت رژیم صهیونیستی دست  برداشته  و اجازه دهد مردم فلسطین، کشور خود را اداره کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha