شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی گفت: امروز مردم از مشکلات معیشتی گله مندند و قطعی های برق باعث شده تا مشکلاتشان بیشتر هم بشود و چه دانش آموزانی که به دلیل قطع برق از امتحان خود بازمانده اند و چه بیماران کرونایی که در منزل بستری اند و دستگاه اکسیژن شان خاموش شده و به مشکل افتاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه سلماس که سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که در ۸سال دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر و ... را رقم زدند، اظهار داشت: اگر امروز محور مقاومت توانسته در برابر اسرائیل غاصب حرفی برای گفتن داشته باشد، از آموزه های مقاومت مردم ایران در برابر زورگویان جهان است.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دوران بزن و دررو تمام شده است و اسرائیل به خوبی در هفته های اخیر و در عمل این حرف را لمس کرد و اثرات آن را بخوبی چشید.

امام جمعه سلماس با تاکید بر این که تمرکز دشمنان در برهه کنونی بر دلسرد کردن مردم از توفیقات جمهوری اسلامی در سال های اخیر است و وظیفه ماست تا نگذاریم دشمن بر این توطئه خود جامه عمل بپوشاند، گفت: مهمترین رویداد پیش روی ملت فهیم ایران، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و به همین جهت مردم ما باید در انتخاب فرد موردنظر خود بیش از گذشته دقت کنند تا هم کشور رو به پیشرفت حرکت کند و هم مشکلات مردم در حوزه های مختلف حل و فصل شود.

وی افزود: امروز مردم از مشکلات معیشتی گله مندند و قطعی های برق باعث شده تا مشکلاتشان بیشتر هم بشود و چه دانش آموزانی که به دلیل قطع برق از امتحان خود بازمانده اند و چه بیماران کرونایی که در منزل بستری اند و دستگاه اکسیژن شان خاموش شده و به مشکل افتاده اند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی براینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، تصریح کرد: فعالیت های سپاه در حوزه تامین امنیت و کوتاه کردن دست تروریست ها از کشور و نیز کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا بسیار جای قدردانی دارد.

وی در پایان گفت: سرتیپ دوم مدنی از فرماندهان بسیار خوب سپاه سلماس بودند که توانستند اقدامات و عملکرد بسیار مطلوبی از خود بجا بگذارند و در مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی توفیق داریم و سرهنگ میرکاظمی زاده هم از نیروهای کاردان و بسیار خوب سپاه هستند و در این مدت فرماندهی خوب خود را در میدان نبرد و نیز مدیریت مجموعه سپاه نشان دادند و برای ایشان در مسئولیت فرماندهی سپاه شهرستان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha