یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بهترین الگو و نماد ایثارگری برای همه ما، شهیدان و ایثارگران هستند، کسانی که عزیزترین هستی خود را که همان جانشان بود در راه سربلندی این کشور و نظام فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اولین سالگرد شهادت شهید محمد شکری از شهدای حادثه تروریستی رمضان سال گذشته در شهر دیواندره، امروز با حضور سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و جمعی از مدیران و مردم برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت کشور را باید مرهون رشادت و ایثار شهدا دانست. بهترین الگو و نماد ایثارگری برای همه ما، شهیدان و ایثارگران هستند، کسانی که عزیزترین هستی خود را که همان جانشان بود در راه سربلندی این کشور و نظام فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: رمضان سال گذشته رزمندگان اسلام و مدافعان و حافظان امنیت ملت در یک اقدام تروریستی توسط عوامل خودفروخته بیگانه و ضدانقلاب به شهادت رسیدند و امروز باید مجاهدت های این عزیزان را برای نسل‌ جوان بازگو کنیم تا دلاوری آنها هرگز از یادها نرود.

در ادامه این مراسم، همسر شهید محمد شکری نیز در سخنانی ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا و حمایت از  انقلاب و ساحت ولایت فقیه، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار نام و یاد شهدا را کمرنگ کند، بلکه همواره باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی یاد این سلحشوران را زنده نگه داریم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده شهدای حادثه تروریستی رمضان سال گذشته در شهرستان دیواندره تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha