شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه خوزستان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، حرکت انقلابی شورای نگهبان در کوران فتنه‌های پیدا و پنهان زمانه را قابل‌تقدیر دانست و گفت: این حرکت شورای نگهبان، نشان از تقوا، عدالت، دقت و تعهد اعضای محترم شورای نگهبان به مرّ صریح قانون، نقطه اطمینانی است که دلسوزان و مردم بصیر این کشور را به‌ سلامت و پویایی انتخابات در جمهوری اسلامی امیدوارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ایجاد موج حملات رسانه‌ای علیه شورای نگهبان، اظهارداشت: بررسی همه‌جانبه نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نهایی اسامی واجدین شرایط با پرهیز از هرگونه نگاه سیاسی و عدم توجه به مصلحت سنجی‌های خارج از وظایف از سوی اعضای محترم شورای نگهبان، که به‌راستی نگهبان راستین مشروعیت و قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، نشان از تقوا، عدالت، دقت و تعهد اعضای محترم شورای نگهبان به مر صریح قانون، نقطه اطمینانی است که دلسوزان و مردم بصیر این کشور را به‌ سلامت و پویایی انتخابات در جمهوری اسلامی امیدوارتر می‌کند.

وی تصریح کرد: این تنزل ناپذیری نگهبانان نظام اسلامی و اقدام عمارگونه آن‌ها در کوران فتنه‌های پیدا و نهان جامعه، نشان داد که اعضای محترم این شورا همچون گذشته از امتحان سخت کنونی به‌سلامت خارج شده و زمینه را برای مشارکت سالم مردم فراهم نمودند.

جانشین مدیریت حوزه علمیه خوزستان، ضمن هشدار نسبت به هیاهوهای رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و برخی منتقدان داخلی، گفت: از اقدام قانونی و انقلابی شورای نگهبان، در تأیید و عدم احراز صلاحیت نامزدهای محترم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون توجه به جایگاه سیاسی، موقعیت اجتماعی و رده خدمتی نامزدها، حمایت قاطعانه کرده و مردم را برای حضور در مهم‌ترین عرصه آینده‌ساز ایران اسلامی، دعوت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی زاده در پایان تصریح کرد: به‌یقین هرچه حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، منتخب ملت نیز می‌تواند با پشتوانه‌ای مبتنی بر استقلال و اتکاء بر آراء و اعتماد به نفس ملی، در رفع مشکلات فعلی جامعه و آبادانی ایران اسلامی خدمت نماید. به امید ایرانی قوی و آباد... .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha