شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان، حضور حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده استقلال، امنیّت و اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم بالا برود دشمنان مأیوس تر و نا امیدتر شده و اقتدار نظام بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در همایش ماهانه مبلغین طرح هجرت و امین کاشان، در حسینه علی اکبر(ع) این شهرستان با بیان اینکه روحانیون همواره به عنوان راهنمای دینی و اجتماعی مورد توجه و عنایت مردم هستند، اظهار داشت: از وظایف مهم طلاب و روحانیت ارتقا بصیرت و آگاهی مردم به ویژه در عرصه انتخابات است.

مدیر حوزه علمیه کاشان، انتخابات را خرمشهر دیگری دانست و اظهارکرد: در شرایطی که دشمنان در صدد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام هستند. از مبلغان دینی انتظار داریم برای خنثی کردن این نقشه دشمن با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و روشنگری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه سازی کنند.

وی به درایت مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان در تمام صحنه های سیاسی نظام اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان نظام بیشتر از خودمان از رهبری تعریف می کنند، گفت: سناتور آمریکایی گفت اگر رهبری ایران نبود قطعا نظام اسلامی ایران سقوط کرده بود .

حجت الاسلام والمسلمین فرجی به تایید نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری از طرف شورای نگهبان اشاره کرد و گفت:  با توجه به اینکه موضع گیری جناح های سیاسی در عدم تایید بعضی از نامزدها ممکن است آسیب های جدی را به نظام وارد کند لذا روحانیون و مبلغان دینی با تحلیل و تفسیر درست و به موقع باید این توطئه دشمن را همانند دیگر توطئه ها خنثی نمایند.

مدیرحوزه علمیه کاشان افزود: به دلیل اینکه روحانیون، ائمه جماعات مساجد و مبلغان دینی در شهرها و روستا با مردم ارتباط بیشتری دارند،  باید قدرت تحلیل درستی از مسائل سیاسی و انتخاباتی کشور درپاسخگویی به مردم داشته باشند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: هر چه مشارکت مردم بالا برود دشمنان مأیوس تر ونا امیدتر شده و اقتدار نظام بیشتر می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین فرجی در پایان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید حامی و مطیع رهبری باشد نه اینکه بعد از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری، به وعده های انتخاباتی خود عمل نکند، گفت: امیدواریم با آگاهی و هوشیاری و حضور حداکثری مردم خرمشهر بزرگ دیگری را فتح نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha