شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه خوزستان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، فرصتی ویژه برای تقویت تعامل رسانه‌ای با کشورهای منطقه است، گفت: امیدواریم با افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، شاهد رسانه‌ای شدن افتخارات نخبگان عزیزمان در خوزستان و کشورهای منطقه باشیم.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حوزه‌های علمیه را خاستگاه انقلاب دانست و اظهارداشت: حوزه‌های علمیه همواره باید حافظ انقلاب اسلامی و منافع و دستاوردهای آن باشند و امروزه در گام دوم انقلاب، این نیاز مضاعف‌تر احساس می‌شود.

وی با اشاره به نقش رسانه رسمی حوزه‌های علمیه در تقویت دستاوردهای انقلاب، گفت: رسانه رسمی حوزه، می‌تواند، نقش‌هایی که حوزه علمیه بایستی در تقویت انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد را در عرصه دیجیتال به منصه ظهور رساند.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: بنده احساس می‌کنم در چند سال اخیر، خبرگزاری حوزه، در یک قامت رسانه ملی ورود پیدا کرده است؛ به‌نحوی‌که این خبرگزاری به مرجعی برای سایر رسانه‌های مکتوب و برخط کشور شده است؛ ازاین‌رو ارزیابی بنده نسبت به عملکرد خبرگزاری حوزه بسیار مثبت است، هرچند که تا رسیدن به نقطه مطلوب و اوج، فاصله بسیار است.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با اشاره به افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، اظهارداشت: با توجه به موقعیت خوزستان در جنوب غرب ایران اسلامی و ارتباط مرزی با کشورهای عربی، دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، می‌تواند تبدیل به یک دفتر خبرگزاری بین‌المللی شود و تقویت این خبرگزاری در استان، به عبارتی تقویت خبرگزاری رسمی حوزه‌های علمیه کشور است.

وی در پایان اذعان کرد: امیدواریم با افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، شاهد رسانه‌ای شدن افتخارات نخبگان عزیزمان در خوزستان و کشورهای منطقه باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha