شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم برشمرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه حضور پرشور در انتخابات است و برعکس عدم حضور در انتخابات نشانه عدم وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان اظهار داشت: این روزها در ایامی قرار داریم که سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، بزرگ‌مردی که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شدند و تا ابد یاد و خاطرش جاودانه خواهد ماند.

وی به شهادت امام صادق (ع) هم اشاره کرد و گفت: این امام همام منادی وحدت و همبستگی بودند چراکه همه برکات زیر سایه‌ای وحدت است.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: ما در جامعه‌ای اسلامی نیاز به وحدت داریم و به‌هیچ‌عنوان مجاز به دامن‌زدن به اختلافات نیستیم.

وی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم برشمرد و بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه حضور پرشور در انتخابات است و برعکس عدم حضور در انتخابات نشانه عدم وحدت و همدلی است.

امام‌جمعه سلفچگان قیام ۱۵ خرداد را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: قیام ۱۵ خرداد که در واقع در واکنش به انقلاب سفید بود خود مقدمه‌ای اصلی پیروزی انقلاب در سال ۵۷ را رقم زد و نباید فراموش کنیم که انقلاب همواره نیازمند پاسداری و حمایت است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قطعی‌های خارج از برنامه برق در سلفچگان اشاره کرد و گفت: از دادستان محترم جهت ورود به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند بیش از این به مراکز صنعتی این شهر و دامداران و کشاورزان ضرر وارد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha