دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت السلام رفیعی

حجت الاسلام رفیعی، حضور طلاب و مسئولین نهادهای فرهنگی در اردوی جهادی را تحسین کرد و گفت: اجتماع حول یک امر مبارک و ارزشمند و جهادی سبب یک دل شدن و همراه شدن و تقویت جبهه فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور در اردوی جهادی قرار گاه جهادی کریم اهل بیت(ع) و همراهی نیم روزه با طلاب جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بجنورد گفت: اقدامات و اردوهای جهادی یکی از اقدامات پر و خیر برکت است که معقتد هستم بیش از آنچه که برای مردم و استفاده کنندگان آورده داشته باشد، برای اعضای حاضر در اردوی جهادی خیر و برکت دارد .

وی افزود: هر چقدر این فعالیت های جهادی مبارک تر و باارزش تر باشد، حتما خیرات و برکات آن بیشتر و محسوس تر خواهد بود.

حجت الاسلام رفیعی افزود: حضور در کنار طلاب جهادی قرارگاه جهادی کریم اهل بیت(ع) در بازسازی و احیای مدرسه علمیه امام صادق(ع) روستای خرق توفیقی بود که نصیب بنده شد و بسیار مسرت بخش بود.

وی باتوجه به قدمت این مدرسه علمیه که به سال های قبل انقلاب برمی گردد، تصریح کرد: این مدرسه که از خیرات و برکات عالمی وارسته مجاهد و عارفی کامل چون حاج شیخ ذبیح الله ذبیحی قوچانی بهره برده است،  قبل از انقلاب توسط ساواک تعطیل شده بود که بحمدالله امروز با تلاش و مجاهدت طلاب عزیز درحال بازسازی و بهره برداری است.

حجت الاسلام رفیعی اقدام و حضور طلاب و مسئولین نهادهای فرهنگی در این اردوی جهادی را تحسین کرد و گفت: اجتماع دوستان حول یک امر مبارک و ارزشمند و جهادی سبب یک دل شدن و همراه شدن و تقویت جبهه فرهنگی است.

وی افزود: این گونه اقدامات است که موجبات همرامی گروه جهادی در مواقع ضروری و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله را فراهم می آورد، امید است با حضور و مشارکت طلاب در عرصه های اجتماعی و خدماتی بتوانیم مصداق آیه عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم، باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha