دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گوشت نذری

حوزه/ سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم گفت: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) هزار بسته یک و نیم کیلویی گوشت اهدایی مسجد مقدس جمکران بین مددجویان توزیع شد.

سید صادق میریی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران  اظهار داشت: با عنایت به ارتباطات خوب مجموعه بهزیستی با مجموعه‌های معنوی و زیارتی همچون حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و اطلاع مسئولین این اماکن از وضعیت معیشتی اقشار تحت پوشش، تولیت این دو مکان مقدس و نورانی در مناسبت‌های مختلف به یاری مددجویان می‌شتابند و در این مرحله از کمک مؤمنانه و در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) هم از طرف مسئولین محترم مسجد مقدس جمکران تعداد هزار بسته یک و نیم کیلویی گوشت نذری جهت توزیع بین مددجویان تحویل سازمان شد.

وی ادامه داد: اقلام اهدایی در سریع‌ترین زمان و با رعایت کرامت مددجویان توزیع گردید و بی شک دعای خیر خانواده بزرگ بهزیستی همراه همیشگی بانیان خیر و عاملین و رابطین و مسئولین مربوطه بوده و خواهد بود.

میریی بیان داشت: در این ایام و باتوجه‌به وضعیت اقتصادی نیاز است که خیرین و نیکوکاران بیش‌ازپیش یاری‌رسان نیازمندان و محرومان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha