چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 963027
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کتاب

حوزه/ «پسر چابک‌سوار» ، رمان نوجوانی است که به قلم لیلا قربانی و توسط انتشارات کتاب جمکران، راهی بازار نشر گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  لیلا قربانی که پیش از این اثر موفق بچه های فرات را  با انتشارات کتاب جمکران در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است این بار مخاطب را  به سرزمین اسب های اصیل و دشت های سرسبز رهسپار کرده و روایتگر قصه تایماز میشود؛ پسر نوجوانی که عاشق اسب هاست و همیشه در رویاهایش با اسبش قیرات در دشت های سرسبز می‌تازد و شبیه پدرش، قهرمان سوارکاری شود اما حادثه رانندگی و نقص عضو بین او و آروزوهایش فاصله می اندازد.

تایماز حتی دیگر  جرات سوار شدن بر قیرات، اسب قهرمان و یکه تازش را ندارد و از سمتی دیگر آتیلا، سودای تصاحب قیرات را دارد. اما این تازه آغاز قصه است و قرار است  مخاطبان نوجوان کتاب، همراه تایماز اتفاقات ریز و درشت ماجرا را سوار بر قیرات پشت سر بگذارند.

لیلا قربانی در پسر چابک‌سوار با پرداختی جذاب و هیجان انگیز امید، مبارزه و پشتکار برای رسیدن به هدف را ترسیم کرده است.‌.

این رمان ۲۲۰ صفحه ای با تصویر گری جذاب در جلد توسط هادی اسدی پور و قطعی خوش خوان برای نوجوانان در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده و با قیمت ۴۵۰۰۰هزارتومان به بازار نشر راه پیدا کرده است.

برشی از کتاب

تایماز شلنگ را بالا برد تا محکم قیرات را تازیانه بزند و او را هم بیرون کند.تمام بدبختی‌های تایماز تقصیر او بود. چرا قیرات در خانه مانده بود تا هر بار که وارد حیاط شود و او را ببیند صدای شیهه بلندش را بشنود و حسرت بکشد و یادش بیاید که نمی تواند سوار شود. نمی تواند سوار کار شود.

 تمام بچه های ترکمن با اسب بزرگ می شدند از رویش می افتادند دوست می شدند قهرمان می‌شدند اما او حتی جرات دست زدن به قیرات را هم نداشت

پس بهتر بود همینجا همه چیز را تمام کند و  با شلنگ چنان بر پشتش بزند که برود و دیگر هیچ وقت بر نگردد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha