دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 964871
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
خدام رضوی

خدام کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه مبارک کرامت وارد استان شده اند در اولین روز حضور خود در استان بوشهر در برنامه‌های گوناگونی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خدام حرم مطهر رضوی خدام کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه مبارک کرامت وارد استان شده اند، در اولین روز حضور خود در برنامه‌های گوناگونی شرکت کردند.

خدام حرم رضوی با حضور در منزل بیمار سرطانی از ایشان عیادت نموده و برای شفای کامل وی به درگاه خداوند متعال دست به دعا و نیایش برداشتند. در این دیدار  خدام در وصف امام رضا(ع) به مدیحه سرایی پرداخته و برای همه بیماران از خداوند متعال با واسطه قرار دادن امام رئوف شفای عاجل طلب کردند.

اعضای کاروان زیرسایه خورسید پس از آن در شهرک امام خمینی(ره) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه حضور یافتند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی جشنی را به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با حضور ساکنان شهرک برگزار کردند و مردم توانستند پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)را زیارت نمودند.

حضور در بیمارستان توحید جم

همچنین  همزمان با دهه کرامت و با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک امام رضا (ع) بیمارستان توحید جم را به عطر عشق و ارادت معطر کرد.

محمد صناوانی، مسئول کاروان خدام رضوی در حاشیه ورود به شهرستان جم  بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، غبار رویی گلزار شهدا، جشن زیر سایه خورشید از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که با حضور خدام در شهرستان جم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha