سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جواد دلاوری

حوزه/ معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به ایده های ارسالی به این مرکز، از پذیرش سه تیم ایده جدید در مرکز مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد دلاوری در با اشاره به برگزاری سومین نشست شورای فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ابراز داشت: در شورای مذکور به جهت دهی این مرکز و فرایندهای مد نظر پرداخته و تصمیم گیری می شود.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ادامه داد: در جلسه سوم این شورا، ایده های دریافتی مورد داوری اولیه قرار گرفتند که در نهایت سه ایده پذیرش شدند.

وی گفت: پس از پذیرش، نقاط قوت و ضعف ایده های برگزیده به صاحبان ایده ها اعلام شد و پس از رفع نقایص، فرم اولیه توسط ایده پردازان برگزیده تکمیل گردید.

دلاوری ضمن تبیین عناوین این سه ایده، اظهار داشت: سه ایده تأیید شده در این جلسه، ایده آقای رضا نفری با موضوع «تربیت مدیران تراز انقلاب» وابسته به شتابدهنده استعداد آنان، مورد بررسی و تأیید قرار گرفت؛ این ایده با انجام کارهای پژوهشی در این عرصه، به دنبال برگزاری دوره های مختلف در تمام زمینه ها و شناسایی، آموزش و سرمایه گذاری بر روی استعدادها است که در آینده مدیرانی را به مراکز و سازمان ها معرفی نماید.

وی ادامه داد: دومین ایده، مربوط به آقای عباس زمانی بود که با عنوان «کلام مشترک» پذیرش شد؛ ایده مذکور در صدد هستند که مشترکات دین مسیحیت و اسلام را استخراج کرده و به محتواها و محصولاتی تبدیل می کند که این محتواها هر دو دین وجود دارد و محصولات تولید شده، مورد قبول پیروان دو دین مذکور می باشد.

وی «مدرسه موفقیت» را ایده سوم پذیرش شده عنوان کرد و افزود: این ایده مربوط به آقای محمدصادق حیدری در خصوص رشد و توسعه فردی در حوزه های مختلف بود، که در صدد است تا پک های آموزشی با موضوعات خودشناسی، هدف شناسی، مدیریت زمان و...، طراحی و تولید کند که این ایده در نهایت، در قالب سایت ارائه خواهد شد.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به کریدور میزبانی و رشد هسته های فناور در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تصریح کرد: در مسأله سه دال، سه مرحله «دهلیز خلاقیت»، «دالان نوآوری» و «درگاه کسب و کار» را داریم که پس از فراخوان و داوری ایده های دریافتی، صاحبان ایده ها می بایست فرم شماره یک را تکمیل کنند و سپس، ایده ها بررسی خواهد شد و در ادامه، می بایست فرم شماره دو توسط صاحب ایده بررسی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha