یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدام رضوی

کاروان بیرق مطهر و خادمان امام رضا(ع) با استقبال امام جمعه دشتستان و مسئول کانون های خدمت رضوی وارد شهرستان دشتستان شدند و با گرداندن پرچم متبرک حرم امام هشتم این شهرستان را به عطر رضوی عطرآگین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسب دهه کرامت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) امروز کاروان بیرق مطهر و خادمان امام رضا(ع) با استقبال امام جمعه دشتستان و مسئول کانون های خدمت رضوی وارد شهرستان دشتستان شدند و با گرداندن پرچم متبرک حرم امام هشتم این شهرستان را به عطر رضوی عطرآگین کردند.

خادمین رضوی گروه شهید قاسم سلیمانی ابتدا با گروه ۲۱۶ فاطر سپاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه واقع در شهر برازجان دیدار کردند.

در آستانه میلاد حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی‌الرضا(ع) خادمان این امام همام در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان در بین کادر درمان بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان حضور یافته و از آنان تقدیر و تشکر کردند.

سفیران و خادمان حرم امام هشتم شیعیان با حضور در زندان شهر برازجان مورد استقبال باشکوه زندانیان نیز قرار گرفتند و با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

در ادامه خدام با مادر شهید نوربخش و خانواده شهیدان حسینی مقدم در شهر برازجان دیدار کرده و از این خانواده ها قدردانی کردند.

در پایان این سفر یک روزه خادمین حرم آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به شهرستان دشتستان به روستای راهدار رفتند و از پیر غلام و خادم امام رضا (ع) کربلایی مهرداد مهرورز تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha