یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبدالامیر خطاط

حجت الاسلام خطاط گفت: شروع سال تحصیلی ما از ابتدای شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد و هر ترم تحصیلی ۸۵ روز تحصیلی از شنبه تا چهارشنبه برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: تدوین آیین نامه آموزشی به مراحل پایینی رسیده است.  

وی بیان کرد: جدولی تحت عنوان برنامه های یک ساله معاونت آموزشی تهیه و ابلاغ شده است تا برنامه ریزی مدیران مدارس برای انجام وظایف تسهیل شود.

 حجت الاسلام خطاط گفت: شروع سال تحصیلی از ابتدای شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد و هر ترم تحصیلی ۸۵ روز تحصیلی از شنبه تا چهارشنبه برنامه ریزی شده است. همچنین برای اولین بار، به صورت آزمایشی ترم تابستانه برای چند درس محدود و به صورت اختیاری برای طلاب آغاز شده است.

معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان افزود: مدیران مدارس باید به این نکته توجه داشته باشند که مسولیت تصمیمات اتخاذی را برعهده بگیرند و به مسئولین مرکز مدیریت حواله ندهند.

وی عنوان کرد: همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر مدیران با معاونت آموزش زمینه ساز موفقیت روزافزون است، البته مساله پذیرش و جذب طلاب جدیدالورود  هم باید مدنظر مدیران مدارس قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha