دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری دوره خبر نگاری

حوزه/ دوره خبرنگاری ویژه طلاب و فضلای حوزه، توسط مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی (ع) تهران و با همکاری خبرگزاری حوزه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دوره خبرنگاری با رویکرد خبرنگاری و ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف آموزش و فراگیری فضلا و طلاب برادر و خواهر، به صورت حضوری اما محدود و مجازی، به همت مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی (ع) تهران و با همکاری خبرگزاری حوزه برگزار خواهد شد.

از سرفصل های این دوره می توان به مبانی خبرنگاری، معیارهای خبر فاخر و تاثیر گذار، ایده پردازی و سوژه یابی، جریان شناسی فضای رسانه، مصاحبه و نظام مسائل حوزه دین و اندیشه اشاره کرد.
از اساتید دوره می توان توان از حبیب ترکاشوند (عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس)، دکتر محمود حاجیلویی (معاون خط‌مشی گذاری ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی)، دکتر حبیب رحیم پور (سردبیر و مجری سابق مجله تصویری زاویه)، حسن صدرایی عارف (سردبیر خبرگزاری حوزه)، حجت الاسلام علی علیزاده (دبیر استان‌ها خبرگزاری حوزه)، حجت الاسلام داود کمیجانی (استاد حوزه و دانشگاه)، میلاد گودرزی (سردبیر آوانت و فعال رسانه ای) و دکتر کاوه منگلی (کارشناس مجری برنامه فناوری اطلاعات شبکه خبر) نام برد.

 به شرکت کنندگان در دوره گواهی نامه معتبر اعطا می شود. همچنین بازدید از خبرگزاری فارس برای شرکت کنندگان حضوری در نظر گرفته شده است.
هلت ثبت نام این دوره تا روز دوشنبه ۱۴ تیرماه در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت ih-sc.ir مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha