یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمود مقدمی

حوزه/ برای اولین بار ماهنامه «سفیر امین» ویژه مبلغان و مربیان دانش‌آموزی به کوشش مرکز پژوهش‌های تبلیغی حوزه علمیه با دانلود رایگان منتشر شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مقدمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر افزود: اولین شماره از ماهنامه «سفیر امین» ویژه مبلغان و مربیان دانش‌آموزی توسط مرکز پژوهش‌های تبلیغی در دسترس مبلغین و علاقه مندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتشار موفق ویژه‌نامه سفیر امین به مدت یک سال در ماهنامه «مبلغان»، اکنون اولین شماره از ماهنامه «سفیر امین» به صورت مستقل تدوین و در دسترس مبلغین و علاقه مندان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی ادامه داد: کودک و نوجوان مانند صفحه‌ای سفید است که هر آنچه در ابتدا بر جان او نشست، تأثیرش ماندگار می‌شود؛ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌فرمایند: «اَلْعِلْمُ فِی الصِّغَرِ کَالنَّقْشِ فِی الْحَجَرِ؛ علم در کودکی مانند نقشی است که بر روی سنگ حک می‌شود [ماندگار است].»؛ اگر برای چنین بستر و موقعیتی فکری نشود و برنامه‌ای برای کاشت نهال دین در وجود آنان نداشته باشیم، دیگران خواهند آمد و نهال کفر را خواهند کاشت.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: این ماهنامه، به همت معاون محترم تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه و به قلم جمعی از نویسندگان در مرکز پژوهش‌های تبلیغیِ مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ نگارش یافته است. ماهنامه حاضر با هدف دانش افزایی، مهارت بخشی و حمایت محتوایی از مبلغان، روحانیون و طلاب جوانی است که در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی به هر نحوی خدمت می‌کنند که شامل چهار بخش اصلی، دانش‌افزایی، مهارت‌بخشی، بصیرت‌افزایی و ارائه محتوا است.

وی با اشاره به عناوین اولین ماهنامه سفیر امین گفت:«سرمقاله» ،«دانش‌افزایی»، «من فردی مستقل هستم»، «فرهنگ فن‌آوری»، «مهارت بخشی»، «روش‌های ارتباط با دانش‌آموزان»، «پیش‌نیاز ارتباط»، «تبلیغ در صبحگاه»، «فضیلت‌های فراموش شده»، «نمازخانه؛ پیوند معلم، روحانی و دانش‌آموز»، «بصیرت افزایی»، «اصطلاح شناسی سیاسی»، «نفوذ فرهنگی»، «ارائه محتوا»، «بهترین انسان»، «نیاز ما به نماز»، «نماز فارسی» و «تقویم مناسبت‌های تبلیغی» از جمله عناوین خواندنی اولین شماره از ماهنامه «سفیر امین» است.

حجت الاسلام مقدمی یادآور شد: علاقه مندان به دریافت این ماهنامه می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود رایگان فایل pdf نمایند.

https://eitaa.com/safiramin/۲۲۳۶

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha