چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و خانواده حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت دو روز از امروز در استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، به مناسبت آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان امروز در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی که در مرحله شهرستانی برگزار می‌گردد بیش از ۹۳۰ نفر از شهرستان های مختلف استان کردستان حضور دارند.

وی گفت: از ۹۳۰ شرکت کننده در این دوره ۴۷۶ نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند که این امر نشان دهنده استقبال خوب بانوان از این مسابقات می‌باشد.

حجت الاسلام کاروند در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در کردستان به مدت ۲ روز از امروز شروع شده که رقابت آقایان امروز و رقابت بانوان فردا چهارشنبه دنبال می‌شود.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: در مرحله شهرستانی، افرادی از شهرستان‌های کامیاران، مریوان، دیواندره و سروآباد، بانه، قروه، بیجار، دهگلان، سقز، سنندج، قروه حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در ادامه سخنان خود بیان‌داشت: بیشترین شرکت کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات مربوط به شهرستان قروه با ۱۹۲ شرکت کننده می‌باشد که بعد از آن سنندج با ۱۶۲ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور دارند.

حجت الاسلام کاروند در پایان سخنان خود رشته های قرآنی این دوره از مسابقات را قرائت، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا و نیز به منظور حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کردستان در سه شهرستان به صورت همزمان برگزار می‌گردد که این رقابت‌ها در سنندح در امامزاده «پیرمحمد» برگزار ‌می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha