دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی-امام جمعه کوهدشت

امام جمعه کوهدشت گفت: تریبون نماز جمعه مکانی برای انعکاس و حل مشکلات مردمی است.

به گزارزش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، امروز در جلسه هماهنگی برنامه سالروز اولین نماز جمعه کشور، با اشاره به اینکه برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، وحدت و اقتدار امت اسلام را به نمایش می گذارد، اظهارداشت: صفوف بهم پیوسته نمازگزاران در روز جمعه وحدت، استکبار ستیزی و دشمن شناسی امت اسلام را به همگان نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه باید خطبه های با محتوا و منسجم در روز جمعه به نمازگزاران ارائه دهند افزود: خطبه ها باید با محتوا باشد به گونه ای که موجب تعمیق معارف اسلامی و قرآنی و همچنین طرح خواسته ها و مشکلات مردمی باشد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ترییون نماز جمعه مکانی مناسب برای طرح مطالبات و مشکلات مردمی است خاطرنشان کرد: در این تریبون ائمه جمعه مطالبات، خواسته ها و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس نموده و در پیگیری حل مشکلات مناطق مختلف، رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند.

در پایان این نشست مبلغان راهکارهایی را برای برگزاری مطلوب و اثرگذار نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین برنامه‌های سالروز تاسیس اولین نماز جمعه کشور در شهرستان را ارئه دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha