دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1099366
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه/ حجت‌الاسلام حاجبی با گلایه دوباره از اصناف قشم گفت: با فعالیت های که اصناف در قشم انجام می دهند به واسطه سست کردن احکام الهی، زخم کهنه ای بر دل مومنین را در این ایام گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه قشم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام،اظهار داشت: گلایه خود را از اصناف قشم دوباره تکرار می کنم و امید است که به سمت اسلامی شدن سوق یابند.

وی افزود: با فعالیت های که اصناف در قشم انجام می دهند به واسطه سست کردن احکام الهی، زخم کهنه ای بر دل مومنین را در این ایام گذاشته اند.

خطیب نماز جمعه قشم بیان کرد: دوستان بین المللی ما گاهی دچار اشتباه محاسباتی نشوند؛ برای ایران تمامیت ارضی آن امری قابل مذاکره نیست و دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند .

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران که به واسطه خون جوانان این مرز و بوم و رهبری حکیمانه امامین انقلاب است اجازه نمی دهیم خدشه دار شود و از پاسخ محکم دستگاه دیپلماسی کشور نیز تقدیر می کنیم .

وی به فعل قبیح و ناپسند قرآن سوزی مجدد در سوئد اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به اسم آزادی بی حرمتی به کتاب های مقدس راه انداخته است و از این منظر به دنبال تقابل است تا جنگ های مذهبی ایجاد کند .

امام جمعه قشم عنوان کرد: جامعه بین الملل باید از عقاید همه انسان های روی کره خاکی پاسداری کند.

حجت‌الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه ای که سخنش با قاطعیت در دفاع از مظلوم نباشد عاشورایی نیست؛ این تریبون انقلاب اسلامی و مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha