یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه قرآن ارزشهای زن را به عنوان محور تربیت و اخلاق مطرح می‌کند گفت: زن نمایشگاه و نمایشگر بعضی از صحنه‌ها نیست، زن محوریت خلقت بشریت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان، در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهیده سیده بانوی محترم سادات قاضیان فینی و در جمع  بانوان  کاشانی، به جایگاه مقدس زن در اسلام اشاره کرد و گفت: به دلیل ارزش بالایی که اسلام برای زن قائل شده نباید یک زن مسلمان زیبایی خودش را در معرض دید نامحرم قرار دهد.

وی بدحجابی و بی حجابی را موجب افزایش آمار طلاق و ناپایداری خانواده‌ها دانست و گفت: اثر وضعی بدحجابی و بی حجابی در زندگی همه ما جاری می‌شود حتی اگر با حجاب‌ترین افراد باشیم.

مدیر حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه قرآن، ارزش‌های زن را به عنوان محور تربیت و اخلاق مطرح می کند، گفت: زن نمایشگاه و نمایشگر بعضی از صحنه ها نیست، بلکه او محوریت خلقت بشریت است.

وی با بیان اینکه تمام انبیاء، اولیاء، بزرگان، علما، ریاضیدانان و دانشمندان مدیون مادرانشان بوده‌اند گفت: شاید بعضی از مادران بزرگان ما باسواد نبودند ولی به دلیل محوریتی که در تربیت فرزندانشان داشتند، توانستند فرزندان پاکدامنی را تربیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در پایان، ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و دیگر مناسبت‌های دینی را بهترین زمان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف درجامعه دانست و گفت: باید از افراد متخصص، نخبه و آگاه به مسائل دینی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه استفاده شود.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha