یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجاب

حوزه/ همزمان با هفته عفاف و حجاب، نشست علمی با موضوع "عفاف و حجاب و زندگی پایدار" توسط مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با هفته عفاف و حجاب، نشست علمی با موضوع "عفاف و حجاب و زندگی پایدار" توسط مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور خانم امینی، مدیر مدرسه در فضای اسکای روم برگزار گردید. 

خانم امینی در این نشست، ضمن عرض تبریک ازدواج دو گوهر نورانی و آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، به محبوب بودن پیوند خانوادگی نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شیطان برای گمراهی انسان و هدف قرار دادن بنیان خانواده قسم خورده و با رنگ و لعاب دادن آن و فریب انسان به خصوص زنان جوان به سست کردن بنیان خانواده تکیه کرده است.

وی با اشاره به برخی برکات و فواید حجاب و عفاف در جامعه، افزود: حفظ حجاب باعث محکم شدن بنیان خانواده می‌شود؛ چراکه حجاب یک امر شخصی نیست! بلکه یک  ضرورت اجتماعی است. حجاب مربوط به افراد خاصی نیست بلکه مربوط به همه اقشار جامعه می شود.

خانم امینی ادامه داد: حجاب و آثار آن را ما در جامعه می بینیم، شیطان برای رسیدن به هدفش که ویران کردن بنیان خانواده است، هر کاری میکند از هر وسیله ای استفاده میکند همه قوای خود و لشکریان خود را جمع کرده تا به هدفش برسد؛ از این رو بهترین راه برای رسیدن به هدفش گرفتن حجاب زنان و حیای زنان و غیرت مردان است‌.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha