سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دیدار جمعی از ستایشگران اهل‌بیت(ع) با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ جمعی از ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هم‌زمان با عید سعید غدیرخم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هم‌زمان با عید سعید غدیرخم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار شاعران و ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) پیرامون عید سعید غدیر خم، امامت و ولایت به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی پرداختند و این روز مبارک را جشن گرفتند.

همچنین حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان خوزستان، پیرامون وضعیت کانون مداحان شهرستان اهواز و عید سعید غدیر خم دقایقی صحبت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز، ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهارداشت: تمام تلاش مخالفین امیرالمؤمنین(ع) عدم تبیین فضائل ایشان بود اما در این امر موفق نشدند.

لازم به ذکر است، مراسم دیدار جمعی از ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، کانون مداحان شهرستان و ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha