چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از دولت انتظار داریم که به معنای واقعی حامی و یاور خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، امروز در دیدار  برخی از پیشکسوتان عرصه رسانه و روزنامه‌نگاری استان کردستان که به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: همان طور که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمنان اسلام قرار ایستادند و ایثارگری‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام دادند دادند، امروز نیز شما خبرنگاران سربازان جنگ نرم  محسوب می‌شوید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: کسی که در وادی خبرنگاری گام می‌گذارد باید ابتدا از وابستگی به گروه و جریان حاشیه دار مبرا باشد، زیرا ارتباط به گروه‌ها و جریانات سیاسی اصالت و صداقت قلم خبرنگار را عملا زیر سئوال خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه قداست قلم، گفت: قداست قلم به حدی است که خداوند متعال در قرآن کریم، سوره‌ای بدان نام آورده است که این مهم وظیفه شما خبرنگاران و منادیان اطلاح‌رسانی را چندبرابر کرده است.

حجت الاسلام قدرتی  اظهار داشت: علیرغم تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران در پوشش و انعکاس وقایع و اخبار، این قشر همواره فشارهای مالی، عدم امنیت شغلی، مشکل بیمه درمانی و دهه‌ها مساله دیگر را تحمل می‌کنند، بنابراین از دولت انتظار داریم که به معنای واقعی حامی و یاور خبرنگاران باشد.

وی ادامه داد: روزی که شما قدم در وادی رسانه و خبرنگاری گذاشتند با خدای خود عهد بستید که چشمان بینای جامعه در مقابل احجاف‌ها و حق‌خوری‌ها و زبان گویای مردم باشید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پایان اظهار کرد: قلم زدن در راستای رفع مشکلات جامعه اسلامی یک جهاد بزرگ است، بنابراین کاری که شما در تنویر افکار عمومی و حل مشکلات مردم انجام می‌دهید در نزد خداوند متعال از اجر بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha