شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نماز

حوزه/ گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان در مسجد مصلای سپاهانشهر و با حضور برخی از مسئولین نظامی و حوزوی خاصه مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان شب گذشته به میزبانی دفتر امام جمعه سپاهانشهر برگزار شد.

در این گردهمایی که در مسجد و مصلای حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سپاهان شهر برگزار شد، برنامه‌های متنوع آموزشی همراه با گفتگو و انتقال تجربیات بین مسئولین ستادها صورت گرفت.

حجت الاسلام  علیرضا فرهنگ مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن حضور در این گردهمایی، نکاتی در مورد بایسته‌ها و اصول اخلاقی مدیریتی در ستادها بیان کرد که از جمله آنها رعایت اخلاص در امور، ایجاد تواضع و فروتنی درعین حفظ جایگاه و جاری کردن اصل حسن ظن و خوش گمانی در کارها بود.

درادامه، حجت الاسلام مرتضی ملکیان امام جمعه سپاهان شهر هم گفت: ستادهای اجرایی بازوی نماز جمعه هستند و باید به روز باشند و برای جذب بیشتر افراد به نماز جمعه تلاش کنند.

سرهنگ کریمی، معاون نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این گردهمایی حضور یافت و ضمن ارائه آمارهایی از وضعیت فرهنگی، جامعه تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی در مواجهه‌ مستقیم با معضلات جامعه است هر مجموعه فرهنگی و تربیتی برای شناخت درست از وضعیت جامعه باید به این آمار به روز، نگاه ویژه کند.

وی افزود: در همین راستا برای همکاری‌های بیشتر با ائمه جمعه و ستادهای اجرایی در حال تهیه و اجرای تفاهم نامه‌ای با دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان هستیم.

حجت‌الاسلام جمشیدیان، کارشناس طرح و برنامه و آموزش و تأمین محتوای دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز ضمن بیان نکاتی، به تشریح برخی اصول مدیریتی پرداخته و عنوان کرد: برای مدیریت مشکلات مجموعه و جامعه و ایجاد رشد، باید فرصت‌ها و موانع را شناخت، موانع را رفع کرد، پس از آن در مجموعه تعادل ایجاد کرده و در مرحله آخر مجموعه را به تعالی رساند.

در ادامه، مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه شهرهای سپاهان شهر، خور و بیابانک و رهنان به تشریح مسائل مربوط به ستادها و انتقال تجربیات خود به دیگر همکاران پرداختند.

گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان برگزار شد

گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان برگزار شد

گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان برگزار شد

گردهمایی فصلی مسئولین ستادهای اجرایی نماز جمعه استان اصفهان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha