یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن شناسی برای جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که امروزه آمریکا بودجه زیادی را صرف تبلیغات کرده و قصد دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نا کارآمد معرفی کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در گلزار شهدا قزوین برگزار شد، گفت: قیام عاشورا  پیامها، نکته ها و آثار بسیاری از خود برجای گذاشت که با نگرش بر اساس این واقعه بزرگ و حزن انگیز می توان دریافت عدم شناخت کامل مردم از امام زمان خود و فریب خوردن از دسیسه کنندگان مهمترین علت پیدایش قیام عاشورا بود.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا تنها یک واقعه تاریخی نبود، بلکه یک نهضت بزرگ و پایه ای قدرتمند برای اسلام ناب محمدی است که باعث زنده نگهداشتن اسلام شد و هر چه از آن می گذرد بیشتر و بهتر مظلومیت ایشان آشکار می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تاسی از پیامهای عاشورا بتوانیم امام زمان خود را با درایت بیشتر  شناخته  و در راه ترویج و توسعه اسلام ناب محمدی  با دشمن شناسی واقعی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) تحولی عظیم در جامعه بشری به وجود آورده است و برای تداوم آن باید دشمن را  شناخت و مقابل دسیسه های استکبار جهانی ایستاد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: دشمن شناسی برای جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که امروزه آمریکا بودجه زیادی را صرف تبلیغات کرده  و قصد دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نا کارآمد معرفی کند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ولی امر مسلمین با سخنان حکیمانه و راهگشای خود راه عزت و سعادتمندی را به ما نشان می‌دهد و باید با تبعیت از رهنمودها و فرامین ایشان راه را گم نکنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha