دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرکشی بسیج طلاب از خانواده های شهدا در شهر زلزله زده سیسخت

حوزه/ جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با خانواده شهدای شهر زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سرافراز، جانشین بسیج طلاب کشور به همراه حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح و حجت‌الاسلام علیزاده، مسئول سازمان بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد با همراهی امام جمعه شهر سی سخت، به دیدار خانواده های شهدایاین شهر زلزله‌زده رفتند.

۲۹ بهمن سال گذشته بود که زلزله ۵.۶ ریشتری شهرستان دنا و شهر سی‌سخت را لرزاند و خسارت فراوانی به بخش‌های مختلف این شهر گردشگرپذیر وارد کرد.

بعد از این حادثه بود که اقشار مختلف اعم از مسئولان، مردم، دانش‌آموزان، نیروی‌های بسیج، سپاه پاسداران، هلال احمر و گروه‌ها جهادی به کمک زلزله‌زدگان شتافتند.

بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد از قافله کمک‌رسانی به سی‌سخت زلزله‌زده عقب نماند و از همان ساعات اولیه با حضور در شهر زلزله‌زده سی‌سخت اقدام به امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان کرد.

اکنون که حدود ۶ ماه از حادثه زلزله‌ سی‌سخت می‌گذرد روحانیون و طلاب بسیجی همچنان در کنار مردم سی‌سخت هستند و در این شرایط وخیم کرونا جان خود را در کف دست گذشته و آستین‌ همت بالا زده‌اند تا مرهمی بر زخم‌های آسیب‌دیدگان زلزله باشند. 

روحانیون و طلاب بسیجی طی مدت امدادرسانی به مردم سی‌سخت اقدام به توزیع غذا، آواربرداری و جابه‌جایی اثاثیه منزل، برپایی چادر و کانکس و انجام کارهای فرهنگی برای کودکان و سرکشی از خانواده های آسیب پرداختند.

آنها از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا علاوه بر ضدعفونی اماکن و معابر، در کارگاه‌های تولید ماسک حضور داشتند و با برپایی ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر توزیع ماسک را انجام دادند.

در ادامه طلاب بسیجی به ندای ولی امر مسلمین جهان در خصوص کمک های مومنانه لبیک گفتند، این قشر زحمت‌کش با خدمت در بیمارستان‌ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه و فعالانه داشته اند و این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس قطعا ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha