دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر ضرورت تبیین نقش بانوان در نهضت عاشورا و جاودانگی حماسه حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری امروز در جلسه با کادر مدیریتی و مبلغین خواهر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به صورت ارتباط تصویری، با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در نهضت عاشورا، اظهار داشت: باید به نقش بانوان در نهضت عاشورا پرداخته و این نقش تبیین و آثار عالیه آن مشخص شود.

 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاکنون کارهای مختصری در این زمینه انجام شده، ولی قوی نبوده است، ادامه داد: در این زمینه نیاز است که حوزه علمیه خواهران بوشهر در دهه آخر ماه صفر یک همایش همراه با ارائه مقاله برگزار کند و در این همایش از منظرهای مختلف، نقش بانوان در نهضت عاشورا و جاودانگی آن بعد از نهضت عاشورا بررسی و تبیین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش احیای دین توسط مبلغات و مبلغین و آثار و برکات آن، تصریح کرد: کاری که شما و حوزه علمیه خواهران انجام می‌دهید کار بزرگی است که بر پایه پنج اصل عبودیت، رشد ایمانی، رشد تقوایی، رشد اخلاقی و تحصیل و تبلیغ استوار است که نتیجه این کار خشنودی خداوند است.

وی افزود: در شرایط کنونی که به معنای دقیق کلمه بمباران تبلیغی دشمن هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی انجام می گیرد، مقاومت تبلیغی و دینی در مقابل این تهاجم نرم یک وظیفه اصلی است و این وظیفه الان متوجه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: لازم است در فضای مجازی و حقیقی به شدت برنامه‌ریزی کرد و با دقت وارد صحنه شد چون دشمن با تمام قوا وارد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha