شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان با حداقل امکانات، حداکثر فعالیت های خبری را انجام داده است که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، طی مراسمی به همت مدیریت حوزه علمیه کاشان و با حضورعلی حاجی زکی سپه، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دکتر میثم نمکی رئیس  و حسین معافی معاون اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان کاشان، از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان تجلیل شد.

حجت الاسلام  والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در این مراسم با قدردانی از فعالیت های بسیار چشمگیر خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان، اظهار داشت: خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان با حداقل امکانات حداکثر فعالیت های خبری را انجام داده است. از نظر امکانات هیچ چیزی وجود ندارد، ولی از نظر پوشش خبری، خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان ممتاز است.  

مدیر حوزه علمیه کاشان در ادامه به جایگاه ممتاز حوزه علمیه کاشان اشاره کرد و گفت: گرچه کاشان استان نیست، ولی خدا را شاکریم که حوزه علمیه این منطقه در بین 20 استان کشور از نظر کمی، کیفی و علمی در بالاترین رده قرار دارد.

وی با بیان اینکه 13مدرسه علمیه برادران شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق زیر نظر مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان می باشند، ادامه داد: فعالیت های عمرانی  7 مدرسه علمیه استان اصفهان و استان مرکزی نیز تحت پوشش مدیریت حوزه کاشان قرار دارد. 

وی، افزود: بیش از6 مدرسه علمیه خواهران نیز گرچه تحت پوشش کاشان نیست، ولی بسیاری از کارهای آنها توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی از حوزه علمیه کاشان به عنوان یکی از مراکز شاخص حوزوی کشور نام برد و گفت: حوزه کاشان ضمن اینکه از نظر علمی، پژوهشی و آموزشی در رتبه دوم کشور قرار دارد، در مشاوره اسلامی، مسابقات قرآنی، مباحث پژوهشی اساتید و آموزش پژوهش اساتید نیز در رتبه اول قرار دارد.

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان نیز  از تلاش های خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان قدردانی کرد.

سید مصطفی دولت آبادی، خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان هم در این مراسم گزارشی از فعالیت ها ارائه داد و از بی توجهی بعضی از مسئولان فرهنگی شهرستان نسبت به جایگاه خبرگزاری حوزه انتقاد کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha