دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسئول روابط عمومی حرم مطهر سید علاءالدین حسین

حوزه/ مدیر موکب شهید مدافع حرم قاجاری گفت: هر شب بیش از ۴ هزار لیوان چای و دمنوش به منظور پذیریایی از زائران حسینی توزیع می شود.

علی احلامیان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برپایی موکب شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری در دهه نخست ماه محرم اظهار کرد: موکب شهید قاجاری از شب نخست ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) به منظور ارائه خدمات به عزاداران حسینی برپا شده است.

وی با اشاره به این که مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) هر شب در موکب شهید مهردار قاجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود، اضافه کرد: هر شب بیش از ۴ هزار لیوان چای و دمنوش به منظور پذیریایی از زائران حسینی توزیع می شود.

به گفته مدیر موکب شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری هر شب بیش از ۵۰۰ دست غدای گرم میان زائران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع می شود و برپایی موکب تا شام غریبان ادامه خواهد داشت.

احلامیان ادامه داد: چنانچه در ایام اربعین حسینی مسیر کربلا باز شد در قالب موکب ابوالفضل العباس(ع) قشقایی ها در کربلا به زائرین خدمت خواهیم کرد، اما اگر مسیر بازگشایی نشد در دومین بین الحرمین جهان اسلام در شیراز به پذیرایی از زائرین خواهیم پرداخت.

وی در پایان به فعالیت های گروه جهادی شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس و اداره کل آبفا همزمان با دهه محرم گروه جهادی شهید مدافع حرم قاجاری اقدام به آبرسانی و لوله گذاری بیش از ۴ کیلومتر روستای نوروزآباد بخش سیخ دارنگون شیراز کرده است که ان شاءالله گام به گام به افتتاح آن نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha