شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شفیعی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به این‌که معجزه شهادت و انقلاب اسلامی در سوریه معادلات را به هم زد، گفت: کشور سوریه را مکتب اهل بیت(ع) بیمه کرد و تربیت شده‌های مجالس امام حسین(ع) آن را از چنگال دشمنان نجات دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در جمع شماری از فرزندان شهدا، اظهارداشت: بنا به تعبیر رهبرانقلاب، جریان های داعشی به دنبال کوبیدن نقاطی بودند که جبهه‌های مقاومت‌ اسلامی را حمایت می کرد.

وی با اشاره به این‌که مسئله اسرائیل، فلسطین و جنوب لبنان مهم هستند، ادامه داد:  همزمان با گسترش‌ داعش، جمهوری اسلامی در قالب مستشار ورود پیدا کرد و الان شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی قرار دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که جمهوری اسلامی در شرایطی وارد سوریه شد که ۸۰ درصد خاک این کشور از مدیریت آن خارج شده بود، افزود: خروجی این وضع این بود که بنا داشتند دولت اسلامی عراق و شامات تشکیل شود.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به این‌که مساله داعش جنبه ایدئولوژیک پیدا کرد و از سراسر دنیا افرادی آمدند، عنوان کرد: وقتی مساله جنبه اجتماعی پیدا کند خیلی پیچیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نطفه ناپاک داعش مقدمه تشکیل اسرائیل دوم بود تا شعار از نیل تا فرات تشکیل شود، گفت: دشمنان کار ایدئولوژیک و جنایات گسترده را شروع کردند و تماما در حوزه روانشناسی آنچه که داعش اسلام را در جلوه جهان سیاه نشان دادند، قابل محاسبه نیست.

حجت‌الاسلام شفیعی، ادامه داد: دواعش تمام جنایت ها را به اسم اسلام انجام داده و اسلام هراسی می کردند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به این‌که از کرامات رهبرمعظم انقلاب این بود که سپاه قدس را مأمور کردند، ادامه داد: فرزندان انقلاب اسلامی از مستشاری نظامی شروع کردند تا اینکه در برابر تیر دشمن سینه سپر کردند.

وی در پایان با بیان اینکه معجزه شهادت در راه امام حسین(ع) معادلات جبهه کفر در سوریه را به هم زد، گفت: کشور سوریه را مکتب اهل بیت(ع) بیمه کرد و تربیت شده‌های مجالس امام حسین(ع) آن را از چنگال دشمنان نجات دادند.

انتهای پیام./۱۰۱۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha