یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 974077
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
حجت الاسلام شحیطاط

حوزه/ حجت‌الاسلام شحیطاط، از روحانیون و وعاظ مطرح اهوازی، شب گذشته نیز هم‌زمان با شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و زین‌العابدین(ع) روضه‌خوانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام شحیطاط، از روحانیون و وعاظ مطرح اهوازی، چند سالی است که در ایام عزاداری اهل‌بیت(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) مداحی می‌کند.

او شب گذشته نیز هم‌زمان با شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و زین‌العابدین(ع) روضه‌خوانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ما ملت امام حسینیم IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    الحمدالله بیرق و پرچم روضه اباعبدالله در حسینیه امام خمینی و در حضور ره رهبر انقلاب برگزار شد و این موجب برکت برای نظام و انقلاب است توفیق بزرگی بود و امیدوارم هرساله تکرار گردد و در سال‌های آتی شاهد حضور مردم و عزاداران حسینی باشیم جلسه را همراه با خانواده و بصورت زنده و مستقیم از تلویزیون دیدیم و خیلی استفاده کردیم. اخلاص و سوز ایشان در این جلسه همچون جلسات همیشگی ایشان نمایان بود ان شاءالله در دنیا و آخرت اسم ایشان جزء خادمین به دستگاه اباعبدالله الحسین علیه السلام ثبت گردد و عاقبت ایشان ختم به شهادت گردد
  • DarvishMorad US ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    احسنتم...جزاک الله خیرأکثیرآ ان شاالله... آقای من سیدعلی خامنه ای الحسینی«حفظ الله»تقبل الله اعمالک ان شاالله...رهبرگرامیم آقاالتماس دعادارم فدایت شوم... یاعلی مددی بحق ام ابهیآفاطمه«س»