دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: حوزه علمیه امروز در شرایط کرونایی باید به صورت منعطف مدیریت شود، چرا که شرایط کرونایی، بسیار وخیم بوده و نباید این شرایط را ساده انگاشت و به شوخی گرفت؛ همه باید در این شرایط منعطف عمل کنند و تسلیم شرایط نشویم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان، با ابراز تاسف از رحلت مرحوم آیت الله فقیه ایمانی، اظهار کرد: آن مرحوم، عالمی ساده زیست، مردمی بودند و درک خوبی ازمشکلات اجتماعی داشته و از ظرفیت های موجود برای حل آنها  استفاده می کردند.

وی بیان کرد: مرحوم آیت الله فقیه ایمانی یک روحانی انقلابی در صحنه عمل بودند و سابقه فعالیت انقلابی آن مرحوم به پیش از انقلاب بازمی گردد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در ادامه به استقرار دولت سیزدهم و کسب رای اعتماد وزراء اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای متعهد و متخصص و جوان و پرکار لازمه موفقیت است و این روال باید در سطح حوزه علمیه اصفهان نیز برقرار شود.

وی تاکید کرد: تربیت نیروی مستعد در بدنه مدارس علمیه یکی از الزاماتی است که باید مدیران برای تداوم همراه با موفقیت حوزه های علمیه به آن توجه کنند، ولی متاسفانه این کار در سالهای اخیر رخ نداده است.

حجت الاسلام باطنی اظهار کرد:  حوزه علمیه امروز در شرایط کرونایی باید به صورت منعطف مدیریت شود، چرا که شرایط کرونایی، بسیار وخیم بوده و نباید این شرایط را ساده انگاشت و به شوخی گرفت؛ همه باید در این شرایط منعطف عمل کنند و تسلیم شرایط نشویم.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان به برخی از مشکلات  مالی و تنگناهای موجود حوزه  اشاره کرد و گفت: مدیدان مدارس همه ظرفیت های خود را پای کار بیاورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha