جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
یادداشت

حوزه/ مدیر محترم! در اساسنامه‌ی سازمانتان ذکر شده که هدف از وجود این شعبه پیشرفت یکایک کارکنان و اعزامشان به شعب بالاتر است. گویا کارکنان این بخش هدف اصلی را از یادبرده‌اند. خواهشمندم هرچه سریع‌تر بازرس مسئول بررسی و سامان دادن به این شعبه را اعزام کنید.

خبرگزاری حوزه | اینجانب کارآموز جدید شعبه‌ی خاک هستم. سخنان بسیاری از سختی‌های کار دراین بخش و امتحانات بسیارش شنیدم؛ ولی تنها راه رسیدن به هدف نیز گذر از همین شعبه معرفی شده‌است.

علاوه بر این سخنان، تعریف نظم سازمان‌تان نیز ورد زبان‌هاست. سازمانی که توسط مدیرعاملی بس کارا و عادل اداره می‌شود. البته، سخن بیهوده هم ‌نگفته‌اند چون اداره‌ی چنین سازمان گسترده‌ای با شعب و بخش‌های متعدد و چنین جمعیتی کار هرکسی نیست. ولی جناب مدیر، من به عنوان کارآموز یکی از شعب سازمان تحت نظرتان قصد شکایت از اهالی سازمان را دارم. بله! ازهمکارانم در بخش خاک شاکی هستم.

من یک کارآموزم و هدف و حقم یادگرفتن کار برای رسیدن به پست‌ها و مقام‌های بالا در شعب بالاتر است؛ ماندنم در این بخش موقتی است و هدفم نزدیک شدن هرچه بیشتر به شماست.

مگر نه اینکه این‌شعبه به‌عنوان حوزه‌ی امتحان و آموزش ما درنظر گرفته شده‌است و طبق اصول، ما در این شعبه باید بیاموزیم و آزمایش شویم تا به واسطه‌ی نتیجه‌ی این آزمون‌ها سطح و جایگاه‌مان در شعب بالاتر مشخص گردد!؟ این آزمون‌ها به خودی‌خود کافی‌اند تا یک نوآموز نابلد را از عرصه خارج کنند.

طبق اصول انسانیت شما، من حق کمک گرفتن از همکارانم را دارم ولی اجازه‌ی کوچک نشان دادن جایگاه آنها برای بالاتر جلوه‌دادن جایگاه خود را ندارم.

مدیر عزیز! همکارانم در این شعبه به اصل بریدن پایه‌های صندلی کنار دستی‌ها برای بلندتر بنظر رسیدن صندلی خود اعتقاد دارند؛ هرچه باشد هرچقدر جایگاهشان بالاتر رود بر افراد بیشتر سلطه خواهند داشت و این یعنی قدرت بیشتر.

اصول شما تاکید بر منفعت جامعه دارد؛ اینجا اما هدف اصلی منفعت شخصی است؛ هرکس به فکر جیب خودش است؛ اینجا جایی برای محبت و ایثار نیست؛ اگرکسی هم بر اصول پایبند باشد یا از سوی دیگران نادان خوانده‌می‌شود و یا فردی است بسیار باهوش که هدف شخصی‌اش را به خوبی پنهان کرده‌است. جناب مدیر اصولت در این شعبه زیرپا گذاشته می‌شوند و این قانون‌شکنی سدّی بر سرراه پیشرفت من شده‌است.

مدیر محترم در اساسنامه‌ی سازمانتان ذکر شده که هدف از وجود این شعبه پیشرفت یکایک کارکنان و اعزامشان به شعب بالاتر است. گویا کارکنان این بخش هدف اصلی را از یادبرده‌اند. خواهشمندم هرچه سریع‌تر بازرس مسئول بررسی و سامان دادن به این شعبه را اعزام کنید.

شرایط در این شعبه وخیم است. امکان سقوط بیشتر من در این بخش بسیار بالاست و هیچ پشتیبانی در این بخش ندارم. تنها امیدم به عدل شماست. حقم درحال ضایع شدن است و افکارم درحال تغییر؛ وحشت از آن دارم که  روزی من نیز تمام فکر و ذکرم منفعت خودم شود و من نمی‌خواهم جایگاه خودم در شعب بالا را فراموش کنم و مانند کودکان دلبسته‌ی جلوه‌گری‌های این شعبه شوم.

عاجزانه خواهشمندم هرچه سریع‌تر بازرستان را اعزام کنید. امکان ضعف بیشتر و سقوط بیشترم بسیار بالاست. خواهشا هرچه سریع‌تر به شرایط شعبه‌ی خاک رسیدگی کنید. وضعیت این شعبه بس نابسامان است.

    

زهرا حسین زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لاله IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    جامع و مانع عالی دستتان درد نکند