یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، ارتحال حضرت آیت‌الله‌ حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، ارتحال حضرت آیت‌الله‌ حاج سید محمد سعید حکیم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال مرجع مجاهد و عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سید محمد سعید حکیم که عمر شریف خود را در راه تعالی اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام صرف و شاگردان شاخصی تربیت نمودند در سالروز شهادت حضرت علی بن حسین علیه‌السلام موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

تلاش ایشان در جهت احیای معارف الهی و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و تحمل سالیان طولانی و سخت زندان حزب بعث، تألیف کتب متعدد در زمینه فقه، اصول و هدایت دینی مردم عراق ذخیره‌ای برای آن مرجع بزرگوار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف همچنین به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه نجف، قم  و به عموم مردم عراق و مقلدین و شاگردان ارجمند آن مرجع بزرگوار و نیز به بازماندگان محترم و خانواده ایشان مخصوصاً آقازاده گرامی حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ریاض حکیم تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات آن عالم وارسته و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان گرامی را از خداوند متعال خواستارم.

سیدحسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha