چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 976313
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
آیت‌الله علم‌الهدی

حوزه/ پیکر سرلشکر بسیجی مرحوم سیدحسن فیروزآبادی پس از تشییع در حرم مطهر رضوی، در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم تشییع پیکر سرلشکر بسیجی مرحوم سیدحسن فیروزآبادی، ظهر امروز ۱۳ شهریور ماه با حضور آیت‌الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، سردار یعقوب‌علی نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی دیگر از مسئولان لشکری و کشوری، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر مرحوم فیروزآبادی نماز میت را اقامه کرد. پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله علم‌الهدی، امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، با بیان این‌که خدمات ایشان منحصر به فعالی‌ ها و فداکاری‌ها در دوران دفاع مقدس نبود، اظهار کرد: سرلشکر فیروزآبادی قبل از پیروزی انقلاب از جوانان فعالی بود که جلساتی را در مشهد و در خدمت مقام معظم رهبری برگزار و از محضر ایشان استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به مجاهدات این سرلشکر سرافراز اسلام در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: او مبارزه با نظام ستمشاهی را در محضر رهبر انقلاب انجام می‌داد که در این مسیر فداکاری‌های زیاد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز در تمام دوران هشت سال دفاع مقدس، فعالیت‌ها و مجاهدات ارزشمند ایشان آنقدر قوی، با وسعت و گسترده بود که مقام معظم رهبری اولین فرد مناسب برای ستاد فرماندهی کل قوا در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در ایشان دید و انتخاب کردند.

وی با بیان این‌که سرلشکر فیروزآبادی، شخصیتی عظیم و مجاهد بود، گفت: انتخاب مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین نمایش و نمایه از عظمت مجاهدات و فداکاری‌های این سردار بزرگوار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha