یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ مقصود ڈومکی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: کنفرانس باندهای ممنوعه در کراچی توطئه ای برای تخریب فضای صلح و نظم در پاکستان است. سرکردگان این کنفرانس کسانی هستند که باید پرونده علیه آنان تشکیل شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه میر فائق علی خان جکرانی، رهبر منطقه مجلس وحدت مسلمین پاکستان، گفت: اهانت به مقدسات شیعه و اذان توسط برخی اشرار و گروه های تروریستی تحریم شده، غیرقابل تحمل است. نهادهای دولتی باید فوراً علیه این توطئه اقدامی انجام دهند تا در کشور درگیری و هرج و مرج فرقه ای ایجاد نشود. کنفرانس باندهای ممنوعه در کراچی توطئه ای برای تخریب فضای صلح و نظم در پاکستان است. سرکردگان این کنفرانس کسانی هستند که باید پرونده های کفر و توهین علیه آنان تشکیل شود.

وی افزود: به مناسبت روز دفاع پاکستان، ما به شهدای ارتش پاکستان که خون خود را در راه عزت و ثبات میهن عزیزمان پاکستان فدا کردند، ادای احترام می کنیم. تروریست های تکفیری به مردم حمله کردند، ارتش پاکستان را مورد حمله قرار دادند، مدارس و مراکز عمومی از شر آنها در امان نبودند. در برابر این اشرار، ارتش پاکستان عملیات عملیات ضد فساد انجام داد تا در کشور فضای صلح برقرار شود ولی گروه تکفیری، صلح و وحدت در کشور را تحمل نمی کند.

وی با اشاره به وجود داعش در پاکستان اظهار داشت: فعالیت های سازمان تروریستی داعش در پاکستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بلافاصله یک شکایت علیه مفتی فراری عبدالعزیز و مفتی طارق مسعود که حامی داعش هستند، به دلیل اظهارات خود در حمایت از یزید، ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha