سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با اشاره به اینکه تحرک انقلابی برمدار شاخص‌ها راهکار انقلاب مدیریتی است، گفت: از نگاه امام خامنه‌ای بازسازی انقلابی در اداره کشور با تحرک انقلابی برمدار شاخص‌ها، روحیه و نگاه انقلابی و به انقلابی گری به معنای واقعی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در جمع اساتید حوزه استان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با دولت سیزدهم، اظهار کرد: بازسازی انقلابی مدیریت اجرایی کشور به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های تحقق کامل دولت اسلامی مورد توجه رهبر حکیم انقلاب اسلامی مطرح شده است.

وی اظهار کرد: این اقدام کلان در واقع زمینه‌ساز پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری و رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است؛ زیرا تحول مدیریتی و بازسازی این عرصه موجب تحول در عرصه‌های دیگر می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: به تعبیر واضح‌تر می‌توان گفت بدون بازسازی و تحول مدیریتی با دو رکن تربیت مدیران تراز انقلاب و تحول ساختار اداری کشور تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی با اختلال جدی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به چیستی بازسازی انقلابی مدیریت کشور، افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کردند بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی یعنی حرکت بر روی ریل انقلاب در بخش‌های مختلف مدیریتی که در کشور هست؛ به‌گونه‌ای که در همه بخش‌ها اعم از بخش‌های اقتصادی، بخش‌های سازندگی، بخش‌های مربوط به سیاست خارجی و دیپلماسی، بخش‌های خدمت‌رسانی به مردم، بخش‌های علمی و فرهنگی و غیره یک تحرک انقلابی به وجود بیاید.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: در این تعریف آنچه محوریت دارد انقلابی بودن دستگاه مدیریت اجرایی کشور و برخورداری آنان از عنصر تحرک انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه تحرک انقلابی برمدار شاخص‌ها راه انقلاب مدیریتی است، تصریح کرد: از نگاه امام خامنه‌ای بازسازی انقلابی در اداره کشور با تحرک انقلابی برمدار شاخص‌ها، روحیه و نگاه انقلابی و به انقلابی گری به معنای واقعی آن است.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: از منظر رهبر انقلاب انقلابی گری یعنی عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن و از سوی دیگر انقلابی گری به آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی را قاطعانه و بدون رودربایستی و مرعوب شدن و خام شدن در مقابل برخی از چهره‌های امیدبخش کاذب، حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha