دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدارس امین

حوزه/ نشست هم‌افزایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خوزستان با طلاب و کادر مدیریتی مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش با موضوع «مدارس امین» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌افزایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خوزستان با طلاب قبول شده در آزمون استخدامی و مدیریت مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش با موضوع «مدارس امین» برگزار شد.

در این جلسه، علاوه بر حجت‌الاسلام علیزاده و هیئت همراه، مدیر و کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش حضور داشتند که محل برگزاری آن نیز در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش بود.

ورود طلاب در بدنه آموزش‌وپرورش

حجت‌الاسلام علیزاده، در بخشی از این جلسه، بیان کرد: به شکرانه الهی، آمار بسیار خوبی از طلاب خوزستان در بدنه آموزش‌وپرورش شهرستان شوش وارد شدند که زحمت این کار بر عهده سرکار خانم موسوی، مدیری مدرسه علمیه الزهرا (س) شوش و دیگر خواهران مؤثر در این اقدام مبارک بودند.

وی در ادامه افزود: یک‌سوم سهمیه پذیرش در بخش طلاب خواهران و یک‌چهارم آن در قسمت طلاب برادر بود و امیدوارم این اتفاق خوب در سال‌های آینده برای طرح امین جهادی نیز رقم خورد.

حجت‌الاسلام علیزاده، با اشاره به آمار ثبت‌نام طرح جهادی امین، گفت: هم‌اکنون بین ۷۰۰ تا یک هزار نفر  از طلاب خواهر در این طرح شرکت کردند که امید است سال‌های آینده برای جذب در اولویت باشند.

طلاب جذب شده در آموزش‌وپرورش باید فعالانه در خدمت آموزش و تربیت دانش‌آموزان باشند

همچنین در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام پورثانی، از مدیران موفق مدارس دانش‌آموزی وابسته به حوزه، با بیان اینکه طلاب جذب شده در آموزش‌وپرورش باید فعالانه در خدمت آموزش و تربیت دانش‌آموزان باشند، گفت: یک طلبه نباید تبدیل به کارمند شود!؛ زیرا این یک آفت بزرگی برای طلبه علی‌الخصوص در آموزش‌وپرورش است.

وی در ادامه افزود: اگر ما یک دانش‌آموز را در مسیر معارف اهل‌بیت(ع) قرار دادیم، گویی بشریت را نجات داده‌ایم و این احیای نفس با کارمندی هم‌خوانی ندارد؛ به همین دلیل، باید با دید مربیگری و تربیت نیروی انسانی وارد عرصه شویم و سرباز امام زمان(عج) باید با اعتقاد به این راه، طی طریق کند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان شوش از مسئولین حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرده و به بیان مسائل و پرسش‌هایی در این رابطه پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha