یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاط

حجت الاسلام والمسلمین خطاط با بیان اینکه لازم است کارها به مدارس واگذار شود، گفت: از مهمترین زیر ساخت ها، اعتماد سازی است، منظور از اعتماد سازی آن است که تمام ثبت ها با سندها برابری کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبد الامیر خطاط در گردهمایی معاونین آموزش مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: به دلیل کثرت مراجعه طلاب به مرکز، فرصت پرداختن به کار های اصلی از بین می رود، مقتضی است کارهای طلاب را تنها از طریق اتوماسیون پیگیری نمایید و به هیچ وجه به مرکز ارجاع نشود و در صورت عدم دریافت پاسخ نهایی پس از ۴۸ ساعت، نامه برای معاونت ارسال گردد.

وی افزود: تشکیل کمیسیون تنها راه تصمیم گیری برای درخواست هایی است که با آیین نامه منافات دارد، همچنین اساتید لمعه باید نسبت به تبیین نکات اصولی اقدام نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: اسم طلاب پذیرشی در سال های گذشته، بصورت انفرادی به مدارس ارسال می شد، اما امسال در صورتی که به حد نصاب رسیدند، بصورت لیستی به مدارس معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه لازم است کار ها به مدارس واگذار شود، گفت: از مهمترین زیر ساخت ها، اعتماد سازی است، منظور از اعتماد سازی آن است که تمام ثبت ها با سندها برابری کند، امسال برای مدارسی که اعتماد سازی کرده اند کمسیون بدون حضور نماینده مرکز تشکیل می شود.

خطاط افزود: کلاس ها باید به تعداد جلسات کامل تعیین شده از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت، برگزار گردد، در صورتی که محدوده درس توسط استادی زودتر  انجام شود و این امر با ارسال نامه به مرکز اعلام شود، از طلاب این کلاس امتحان پایانی گرفته می شود.

وی افزود: درس قرآن پایه یک ۵ واحد می باشد، ۲ واحد آموزشی و ۳ واحد تمرینی، لذا طلاب می بایست محدوده تعیین شده را با صوت منشاوی تمرین کنند و در کلاس به استاد ارائه نمایند، در هر روز تمامی طلاب باید روخوانی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha