یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
photo_2021-08-28_23-00-37.jpg

حوزه/ دومین دوره تابستانه طرح "تربیت نخبه علمی و انقلابی" از ابتدای ماه جاری به‌صورت مجازی با محوریت کارگاه‌هایی با عناوین خاص و کلاس‌های تربیتی ویژه دانش آموزان از سوی مؤسسه فرهنگی ولایت عشق، آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین دوره تابستانه طرح "تربیت نخبه علمی و انقلابی" از ابتدای ماه جاری به‌صورت مجازی  از سوی مؤسسه فرهنگی ولایت عشق، آغاز به کارکرده است.

این دوره تابستانه با محوریت کارگاه‌هایی با عناوین خاص و کلاس‌های تربیتی ویژه دانش آموزان پایه‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم است که تلاش شده دختران را با آموزه‌های دینی-انقلابی آشنا کنند.

همچنین عناوین کارگاه‌ها «من و فضای مجازی»، «اعتماد به نفس»، «مهارت‌های دوستی»، «نقش‌های دخترانه»، «مدیریت و هدایت تحصیلی» می‌باشند.

قابل ذکر است، نشست‌های تخصصی با توجه به رشته‌های تحصیلی دانش آموزان شامل «نشست با پزشک موفق»، «نشست با داروساز موفق»، «آینده‌نگاری رشته‌ی معارف اسلامی و علوم انسانی و...» می‌باشد.

همچنین در این دوره کلاس‌های احکام و کتاب جاذبه و دافعه علی(ع) از استاد مطهری برای پایه‌های هشتم و نهم و کلاس احکام و کتاب آزادی معنوی از استاد مطهری در حال برگزاری می‌باشد.

قابل ذکر است در این دوره از اساتیدی همچون حجج‌اسلام محمدصادق رستم پور، علیرضا افشار، رشید رضائیان و سرکار خانم علاسوند و خلیل پور استفاده می‌شود.

گفتنی است، مرحله اول این دوره تا ۱۷ مرداد ماه برگزار شده و دوره دوم تابستانه تا یکم مهرماه با هدف تربیت نیروی متخصص، کارآمد و انقلابی توسط موسسه فرهنگی ولایت عشق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha