دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: دفاع مقدس در ظاهر سختی های زیادی بر ملت ایران وارد کرد، ولی برکات این دوران بعد از گذشت دهه ها بر همه ما هویدا می شود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حقانیت و مردمی بودن نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران  ادامه داد: دفاع مقدس در ظاهر سختی های زیادی بر ملت ایران وارد کرد، ولی برکات این دوران بعد از گذشت دهه ها بر همه ما هویدا می شود و امروز هر چه داریم از همیت و مردانگی دلاورمردان این مملکت در تقابل با جهان کفر و استبداد در دوران دفاع مقدس است.

استاد حوزه علمیه کردستان، سلاح رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا دندان مسلح را ایمان به خدا عنوان کرد و گفت: دشمنان که به بیش از ۵۰ کشور می رسیدند با تمام توان نظامی و تسلیحاتی به ایران هجوم آوردند و به خیال و توهم خود فکر می کردند می توانند در کمترین زمان ایران ساقط کنند ولی با شجاعت رزمندگان، شکست خوردند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: خوشبین ترین سیاستمداران و جنگ سالاران آن زمان هرگز فکر نمی کردند که رزمندگان ایرانی با دستان خالی بتوانند ۸ سال مداوم در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام بعثی مقاومت کنند، ولی این سلاح ایمان و اعتقاد بود که توانست دشمنان را شکست دهد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه، بیان کرد: امروز دشمنان با استفاده از امکانات ماهواره ای و رسانه ای به دنبال استحاله فکری و ایجاد شبهات دینی، اعتقادی و سیاسی در بین جوانان هستند، لذا همه ما باید هوشیار باشیم که خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان اظهار کرد: تا زمانی که ملت در کنار ولایت فقیه و به گوش به فرمان معظم له هستند هیچ قدرتی نمی تواند در برابر آنان عرض اندام کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha