دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید به مقوله دفاع مقدس بیش از پیش بپردازند و جوانان را با ارزش های آن آشنا کنند؛ کم کاری و سهل انگاری در این عرصه جفا در حق شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: گرامیداشت دفاع مقدس یکی از ضرورت هایی است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم، زیرا  برای همه ما یک مکتب است؛ مکتبی که در آن بزرگانی همانند حاج قاسم سلیمانی رشد کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد: افرادی چه در داخل و چه خارج به دنبال این هستند که مکتب دفاع مقدس را تحریف کنند،، بنابراین همه ما در قبال این توطئه فرهنگی و نرم مسئول هستیم.

وی افزود: رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید به مقوله دفاع مقدس بیش از پیش بپردازند و جوانان را با ارزش های آن آشنا کنند؛ کم کاری و سهل انگاری در این عرصه جفا در حق شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان یادآور شد: رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح پیروز شدند که این خود یک معجزه الهی است. بنابراین باید تاریخ دفاع مقدس مورد بررسی قرار بگیرد و برای این مهم نیازمند استفاده از خاطرات، تجربیات و ... یادگاران، پیشکسوتان و رزمندگان هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha